שיווק דיגיטלי בעידן אוטודידקטי
תחום השיווק הדיגיטלי הוא ללא ספק אחד הנחשקים ביותר בעת הנוכחית. אנשים מכל קצוות הקשת ובכל טווחי הגילאים רוצים ללמוד שיווק דיגיטלי ולעסוק בזה, ויחד עם זאת מתקשים למצוא מקום אחד מרוכז שבו אפשר ללמוד את המקצוע. ובאמת, שיווק דיגיטלי, הגם שאינו מוכר על ידי משרד העבודה, או דורש תעודה מקצועית, הוא מקצוע לכל דבר. מקצוע מעניין, מאתגר, מורכב, מקצוע שדורש שעות ארוכות של לימוד עצמי גם כאשר עוסקים בו במשך שנים.
כיום עשרות מכללות מציעות קורסים שונים לשיווק דיגיטלי, חלקן עם התמקצעות במדיות מסוימות, כגון פרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל, חלקן בנישות של קידום אורגני במנועי החיפוש (SEO), או כתיבה שיווקית, ויש גם קורסים שמנסים להציע חבילה כוללת ומקיפה שמכסה טווח רחב מעולמות השיווק הדיגיטלי שאמורה לאפשר למסיים את הלימודים להיכנס לעבודה ראשונית בתחום.
ההמלצה שלנו היא לעשות את המקסימום האפשרי מצידכם בשביל לרכוש כמה שיותר ידע באופן עצמאי באמצעות מגוון המקורות הזמינים ברשת כיום, ויש המון כאלו – תיכף נפרט בדיוק כמה, איפה ומה כדאי לעשות. יש ערך מאוד גבוה ללמידה עצמאית ביחס לקורסים הזמינים כיום, ומייד נסביר מדוע.
למה ללמוד לבד אם אפשר לעשות קורס?
אין ספק שלרוב האנשים קל יותר ללמוד בקורס מובנה ומסודר עם סילבוס מוגדר, שיש לו התחלה, אמצע וסוף ברורים. אנו גם מכירים את המכללות השונות והמרצים ומעריכים כל אחד ואחת על הידע שלו, יכולותיו והישגיו. ובכל זאת יש שתי סיבות מאוד חשובות לנסות ללמוד כמה שיותר לבד!
כפי שאמרנו בהתחלה, המפתח להצלחה בשיווק דיגיטלי אינו טמון בקורס חד פעמי, אלא ביכולת להמשיך וללמוד, תוך כדי תנועה ועבודה שוטפת, על החידושים, השינויים, ההתפתחויות והמגמות בעולם השיווק הדיגיטלי שמתעדכן חדשות לבקרים. אם נדמה לכם שברגע שהסתיים הקורס אתם יודעים את כל מה שיש לדעת, טעות בידכם, כי יכול להיות שיום אחרי שתסיימו את הלימודים הפורמליים פייסבוק או גוגל בדיוק ייצאו עם שינוי מהותי וחשוב במערכות הפרסום שישנה את כללי המשחק, ואם לא תדעו איפה ואיך להתעדכן בכך תישארו מאחור מהר מאוד.
תודה לאתר Ortal-Dgital
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on google
Google+
Share on pinterest
Pinterest